ראשי » דברים מוזרים » חדשות – שרידים של קצין נאצי נמצאו בתוך שפמנון ענקי בן 100 שנה

חדשות – שרידים של קצין נאצי נמצאו בתוך שפמנון ענקי בן 100 שנה

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

שני דייגים פולנים גילו חדשות משוגעות – תגלית מדהימה כשפתחו את בטנו של דג שפמנון ענק במשקל 186 ק”ג. אותו תפסו בנהר אודר. בבטנו של הדג המפלצתי היו שרידים של עצמות אדם. כמו גם פריטי צבא גרמני ממלחמת העולם השנייה.

אלפונס ברזוזווסקי ומארק זדנוויץ’ דגו בחיבור שבין נהר אודר ונהר בובר מוקדם יותר השנה. כשהם תפסו דבר מדהים: שפמנון אירופאי ענקי – אורכו היה 3.68 מטר, ומשקלו 186 ק”ג!

חדשות שפמנון אכל נאצי
Image by Allwin Lucious from Pixabay

השמחה שהפכה את החדשות

השמחה שלהם הפכה מהר מאוד לגועל כאשר הם פתחו את בטנו של הדג. יחד עם דגים חצי מעוכלים, הם גילו סמל ממתכת המתוארך לגרמניה הנאצית, כמו גם שרידי עצמות אדם.

הדייגים יצרו קשר עם המשטרה על חדשות הדבר, שהחלו בחקירה כדי לקבוע את מקור השירים.
בדיקה של העצמות גילתה שהן היו שייכות לאדם לבן בשנות ה 20. שמת לפני מספר עשורים. הביולוגים שבחנו את הדג, אישרו שהדג הענק הוא כנראה בן 90-110 שנים. מה שהופך אותו לאחד מדגי השפמנון המבוגרים ביותר שנתפסו.

בדיקה נוספת של הפריטים ושרידי העצמות חשפה שהם אכן עוכלו על ידי הדג במהלך שנות ה 40. הדברים כנראה שהיו שייכים לקצין SS שנהרג במהלך הפלישה לפולין. צוות של מומחים שבחנו את השרידים לא יכלו לקבוע אם האדם נהרג על ידי הדג או שכבר היה מת כשנאכל על ידי החיה.

מה מצאו בבדיקה?

“יש לנו רק כמה שרידים קטנים של העצמות. וחלק גדול מהגולגולת חסר”. אמר ד”ר פאטק לוז’קו. “אין לנו מספיק ראיות כדי לקבוע את סיבת המוות. אך אנו כמעט בטוחים שהעצמות שייכות לקצין גרמני. מצאנו את הסמל הנאצי. כמו שני כפתורים וחפת מאותם המדים. למרבה הצער, עצמות רבות ופריטים נוספים נעלמו באופן טבעי על ידי דגים בנהר. וה DNA שבעצמות נפגע על ידי מיצי הקיבה, אז כרגע אין לנו אפשרות לקבוע את הזהות באופן רשמי”.

השפמנון האירופאי הוא דג גדול שחי במקומות רבים במרכז, דרום ומזרח אירופה. כשאורכו יכול להגיע עד 4 מטרים, ומשקלו עד ל 400 ק”ג. הדג שנתפס בפולין הוא השני הכי גדול שנתפס במים מתוקים באותו אזור.

סיכום חדשות -

אנשים ראו את הדגים הללו שוחים למים רדודים ותופסים יונים, ברווזים, חתולים ועוד שנמצאים על גדת הנהר. יש שמועות על תקיפות של אנשים, אך זו הפעם הראשונה ששרידי אדם נמצאו בתוך אחד הדגים הללו.

דיווח בעתיון האוסטרי Der Standard ב 5 לאוגוסט, 2009, ציין ששפמנון אירופאי משך דייג גור לגיור, הונגריה, אל מתחת למים. לפי הדיווח הדג תפס את הדייג ברגלו, אחרי שזה ניסה להעלותו לסירה. האדם בקושי הצליח לברוח מהדג שכנראה שקל יותר מ 100 ק”ג, כך לפי הדייג.