ראשי » צרכנות » הכירו את RED: רשת חנויות סלולר שמשיקות קבוצת פוקס ו-HOT

הכירו את RED: רשת חנויות סלולר שמשיקות קבוצת פוקס ו-HOT

שיתוף הפעולה החם של תחום התקשורת הישראלי הוא של קבוצת פוקס עם חברת HOT תקשורת. שתי החברות פועלות יחד על מנת להקים רשת חנויות סלולר חדשה. הרשת החדשה תציע מוצרי תקשורת ומולטימדיה, תחת השם החדש והקליט RED.
השליטה בחברה תהיה של הוט, אשר תחזיק ב 51% מהחברה. בעוד שפוקס, עם השקעה עתידית של 22 מיליון ₪, תנהל 49% מהמותג החדש. המותג צפוי להגיח לחיינו ברבעון השלישי של 2021. כל הפרטים המלאים בהמשך הכתבה.

חברת סלולר red פוקס HOT
בתמונה: לוגו של המותג red רשת חנויות סלולר מקבוצת פוקס וחברת HOT תקשורת.

שיתוף הפעולה של שתי ענקיות לקידום עולם הסלולר

שיתוף הפעולה של קבוצת פוקס עם חברת הוט מובייל הענקית סלולר המוכרת בשוק הישראלי. הביא להקמת רשת חנויות טלפונים סלולריים, מוצרי תקשורת ואביזרים משלימים לטלפונים. רשת הסלולר החדשה תוקם תחת המותג החדש בשם Red. אשר עתידה להכניס תחרות לעולם הסלולר הישראלי, כבר בחודשים הקרובים. המטרה המרכזית של שתי החברות בתהליך ההקמה והיצירה של המותג החדש, ליצור תחרות בשוק הסלולר. כמו כן, גם לתת גישה למוצרים ולשירותים ייחודיים וחדשניים בתחום הסלולר. החברה עתידה לשווק מוצרים של מותגי ענק בתחום הסלולר והתקשורת כמו אפל וסמסונג, לצד מותגים פרטיים ביבוא אישי. הסניפים הראשונים של המותג החדש, יפתחו בדיזינגוף סנטר ובאילת ברבעון השלישי של 2021. זאת, לצד אתר מכירות אונליין שיושק גם הוא בחודשים הקרובים. התוכנית לטווח ארוך מתייחסת להקמה של 30 חנויות בגודל של 200 מטרים, בשלוש השנים הקרובות, והיד עוד נטויה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

חלוקת השותפות – המעניקה יתרון קל לעולם התקשורת

בהודעה שהוציאו שתי החברות לבורסה לניירות ערך כחלק מתהליך ההכנה לקראת ההנפקה. נקבע כי חברת הוט תחזיק ב 50.99% מן השותפות הכללית, חברת פוקס תחזיק ב 48.99% מן השותפות. שני האחוזים הנותרים ינוהלו על ידי שותף כללי. מבנה האחזקות בחברה יעניק לחברת הוט רוב של 51%, למול 49% של קבוצת פוקס. הדבר יאפשר לענקית עולם הסלולר הישראלי HOT mobile, לקחת את השליטה בחברה. עוד קובע ההסכם כי לאחר שנתיים תיבחן האפשרות להרחבת הפעילות המשותפת למדינות אחרות בעולם. בנוסף לכך, הדירקטוריון ימנה חמישה דירקטורים, אשר שלושה ייקבעו על ידי חברת הוט ב-2 על ידי חברת פוקס. החלטות הדירקטוריון יתקבלו ברוב קולות, למעט החלטות מיוחדות בהן הצדדים יידרשו להגיע להסכמה.

שיתוף פעולה פורה עם עתיד וורוד (או "RED" במקרה הזה) במיוחד

אנשי חברת פוקס מעריכים כי ההשפעות הצפויות בשותפות, במהלך שלוש השנים הראשונות, עתידות להגיע לסכום של כ-22 מיליון שקלים. חברת פוקס רואה בהתקשרות עם חברת הוט ובכניסה לעולם מכשירי הסלולר בעולם התקשורת צעד משמעותי. צעד בתהליך הצמיחה והמגוון של החברה, כך נכתב בהודעת החברה.

בחברת הוט, אשר מחזיקה כיום ברשת חנויות טלפונים ניידים ומוצרי תקשורת. רואים במותג RED התפתחות של ממש בתחום הסלולר הישראלי, מפני שכיום אין חנויות הפועלות בתחום אלא רק דוכנים.

הרשת החדשה תפעל במקביל לפעילות רשת חברת הוט מובייל, אשר מחזיקה כיום 30 דוכנים ומרכזי שירות. רשת הוט מובייל משווקת בעיקר מוצרים של חברת הוט, ולכן נותנת מענה לקהל מסוים, מבלי לתת ולהתרגל בתחום אביזרי סלולר ללקוחות בשוק. ועל כן, מותג RED עתיד להשלים את התמונה ולהעניק ללקוחות את כל האפשרויות לרכוש מוצרי איכות של חברות יוקרה, מהמותגים הכי טובים של עולם הסלולר הגלובלי.