ראשי » עיצוב הבית » דיזיין סיטי: מותגי עיצוב הבית חוטפים את השטחים במתחם לעיצוב הבית

דיזיין סיטי: מותגי עיצוב הבית חוטפים את השטחים במתחם לעיצוב הבית

בעולמות עיצוב הבית והחצר, יש ביקוש עצום לקבלת שירותים ברמה הכי גבוהה שיש. מצידו של הלקוח הישראלי. כאשר הביקוש הוא חלק מהותי במשחק. הרצון להכיר מותגים מכל רחבי הארץ והעולם הוא רצון שבוער לישראלים בעצמות. אין זה מפתיע לגלות כי מתחמים יוקרתיים לעיצוב הבית הצליחו לעורר עניין והתרגשות כמעט בקרב כל קבוצת אוכלוסייה. בפרט בקרב זוגות צעירים שמעוניינים להקים את הבית הראשון שלהם בישראל.

בין שמדובר על פתרונות לעיצוב חלל המטבח ובין שמדובר על פתרונות תאורה יוקרתית לחללי הפנים והחוץ. כאשר אתם מעצבים את הבית חשוב לכם להשקיע כמה שיותר זמן בתהליך התכנון אבל לרכז את המאמצים שלכם לחיפוש ממוקד מטרה במתחם עיצוב אחד. זה הוא הפתרון שמספק מרכז העיצוב החדש דיזיין סיטי במישור אדומים. המתחם מכיל בתוכו מגוון עצום של מותגים במגוון תחומים לדוגמא: ריהוט, תאורה, עיצוב הגינה וחדרי ילדים.

מתחם קניון לעיצוב הבית דיזיין סיטי
בתמונה: הדמיה למתחמי קניות לעיצוב הבית רבי קומות

דיזיין סיטי - מיקום מנצח בסביבה מתפתחת וצעירה

היתרון הכי גדול של מתחם דיזיין סיטי מישור אדומים, הוא המיקום. באזור מישור אדומים יש התפתחות עצומה בשנים האחרונות בתנופת בנייה. אלו משפיעות לבעלי היקר על רמות הביקוש של הישראלים לקבלת שירותי עיצוב מתקדמים של הבית. כדי לתת את המענה הנדרש עם הצעה חנויות איכותיות, נוצר מתחם דיזיין סיטי והיום. מדובר על המתחם הגדול ביותר שפועל באזור. המתחם נותן שירותי עיצוב ולקוחות מכל הערים הגדולות בסביבה. היכולת למצוא תחת קורת גג אחת מוצרי תאורה יוקרתיים וייחודיים. במקביל חדרי שינה בעיצוב אישי או חדרי ילדים מיוחדים במינם. 

מה שהופך את החיפוש אחרי נותני שירותים להרבה יותר פרקטי. אם זה הבית הראשון שלכם, יש כל כך הרבה מטלות וכל כך הרבה משימות, עד כדי מצב שבו אתם יכולים לקחת החלטות שיפגעו בהתקדמות הבית שלכם. ולכן, הפנייה למתחם אחד, שבו יש אפשרות למצוא גם את חדרי השינה והארונות, תאורה למסדרונות ומטבחים איכותיים, היא החלטה אינטואיטיבית ונגישה יותר. בוודאי כאשר מתחם דיזיין סיטי, נמצא במרחק נסיעה קצר מכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

פתרונות תאורה יוקרתית לבית ולחצר של מותגי על

אם ניקח למשל את הדוגמה של מוצרי תאורה לבית. איך לתאר את חוויית הקנייה במתחם דיזיין סיטי מישור אדומים? חוויית קנייה שמאפשרת לכם לשלב בין החלומות האישיים שלכם לבין הפתרונות שמציעים כמה מן המעצבים הכי מוכרים בישראל ובעולם. כמו כן, מתחם דיזיין סיטי מאגד בתוכו מותגים גדולים ומוכרים בכל מיני תחומים. בתחום התאורה לדוגמא, יש לכם הזדמנות מיוחדת לקבל פתרונות בהתאמה אישית. הפתרונות הם של כמה מן המותגים המובילים ביותר. במתחם העיצוב דיזיין סנטר תוכל לעזור לכם להשלים את המראה של כל אחד מן החדרים בבית.אף ניתן להגיע עם תוכניות העבודה ועם התוכניות של הריהוט שרכשתם לבית. אנשי הצוות המקצועיים בחנויות הללו, יודעים איך להתאים את המוצרים מתוך קטלוג מוצרים רחב. אפילו להציע לכם ליצור התאמות למוצרים מיוחדים, כאשר יש אפשרות ליצור תאורה בהזמנה אישית.

חוויית רכישת תאורה יוקרתית – של פעם בחיים

חברת הקניות במתחם דיזיין סיטי היא תולדה של חשיבה על אחד מהרגעים המרגשים והחשובים בחייה של כל משפחה צעירה. לא בכל יום אתם יוצאים למסע קניות כל כך גדול. נדרשים להשקיע המון זמן והמון מחשבה, בהתאמה של מוצרים כמו תאורה לבית. לכן הבחירה בחוויית רכישה יוקרתית, במתחם נגיש ונוח, היא חוויה שמשלימה את תחושת הריגוש שאתם רוצים ליצור לקראת המעבר לבית החדש.

שאלות ותשובות

מתי המתחם Design City במישור אדומים צפוי להיפתח?

מתחם דיזיין סיטי ייפתח במהלך שנת 2021. עוד לא פורסם תאריך פתיחה סופי.

מה גודל מתחם דיזיין סיטי במישור אדומים?

עיר העיצוב דיזיין סיטי מישור אדומים מביאה סטנדרט חדש למתחמי הקניות בישראל, דיזיין סיטי משתרעת על שטח של כ-90 אלף מ"ר, כ-250 חנויות מובילות מהארץ ומהעולם, 40 דוכנים ולמעלה מ- 2,000 חניות.

אילו מותגים או חנויות כבר הצטרפו לדיזיין סיטי?

לפי הרישומים באתר הרשמי של דיזיין סיטי אלו החנויות והמותגים הצפוים לפתוח חנויות במתחם: שיש מזרחי, גולדן לייט, מחסני הנמל, כאזה נובה, קבוצת ח.י, IDdesign, ביתילי, רב בריח, הייסנס, ארקליניה, דה בוקס, גרין הום, איירופלקס הום, איירופלקס, מיליון כסאות, ריביירה, סילי, שוקולאב, ראגס, גורניה, דקוריי קרניזים, ווינדהאם, בנק ירושלים, Wood Feel, אלטוני, זאגה, ביגה, גולד טיים סברובסקי, גנים ושושנים, צמר, רנבי הום קוטור, רנבי רד, ווטר פול, לייזרוביץ, מילאנו אופטיק, סטיל סגדור, שרדונה, גל מטבחים, דולצ’ה דיבאני, ורונה, נטוצ’י, שבירו, אורבן, בר עמי תאורה, קונטרסט, מחסני חשמל, בר עמי קרמיקה, מילה, ניקולטי, בי פרש, נאמן קפה, גרג, וניליה, סוויס סיסטם, אגם, איטליסופה, קליה, אקיפן, קלוס, הולנדיה, אורדורס, רוזטו, זולה, דלתות פנדור, ד”ר גב, אתרוג, מודי, הרדור, ליבנטו, מיירס, מזרחי טפחות, שקם אלקטריק, דקוהיט ועוד.

מי תבנה את מתחם דיזיין סיטי ומי היזם של הפרויקט?

חברת הבנייה האחים אבו עייש זכתה במכרז לבניית מרכז דיזיין סיטי במישור אדומים, ממזרח למעלה אדומים, והיא תבצע את הפרויקט בעלות של 250 מיליון שקל.
יזמית הפרויקט היא קס גרופ, שבבעלות היזם חנוך קס.