ראשי » מוצרים מומלצים » דק סינטטי – כל מה שחשוב לדעת על קניית דק סינטטי

דק סינטטי – כל מה שחשוב לדעת על קניית דק סינטטי

דק סינטטי הוא מוצר שמשנה מן הקצה אל הקצה את איכות החיים ואת חווית המגורים בנכס. היכולת להתאים דק לצרכי הבנייה, היא כמובן תולדה של הבנת העיצוב שאתם רוצים ליצור. ומכאן ואילך, חשוב להבין אילו שאלות מקצועיות יקבעו את מידת שביעות הרצון שלכם מהמוצר הסופי כולו. כדי לסייע לכם לרכוש דק סינטטי איכותי, אספנו לכם ארבע שאלות חשובות מאוד, שיעשו קצת סדר.

מה הם ההבדלים בין סוגי דק סינטטי שונים?

הדק סינטטי הוא מוצר המבוסס על שילוב של כמה חומרי גלם שונים, שמהווה תחליף לעץ אמיתי. הדק מורכב משבבי עץ, אותם ניתן למצוא כתוצר לוואי של תעשיית העץ בנגריות ומפעלים שונים. ביצירה של דק סינטטי, הנפח והמשקל של שבבי העץ הוא יחסית נמוך, ועל כן צריך מעט חומר גלם. ובמקביל, מחומרים פולימריים בהרכבים כימיים שונים, שמספקים את היציבות העמידות לאורך זמן. שילוב של שני החומרים הללו, יוצר את התנאים להפקת דק סינטטי, בסיסי יחסית. מכאן ואילך אתם יכולים לקבוע את הגודל, הצורה, העיצוב והחיתוך של הדק, על בסיס קטלוג או בעיצוב אישי. נכון להיום, האיכות של דקים אירופיים ואמריקאיים, מספקת את המוצרים הטובים ביותר בשוק. כך שאתם רוצים לבחור בהם, לטובת יצירת חלל מחייה מדהים.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מה הוא השימוש שלכם במערכת דק סינטטי?

ההתקנה של דקים סינטטיים היא תוספת טבעית למגוון רחב של חללים. אמנם בעין לא מקצועית נראה כאילו התקנת דק נעשית רק בחצר הבית. אבל בפועל יש יותר ויותר בעלי נכסים שמבקשים ליצור חדרים עם רצפת דק. יש לכך כל מיני יתרונות, ובניהם היכולת ליצור מראה כפרי לחדרי הפנים. כך שזו היא הבחירה הטבעית של מוצר איכותי. לא כל שכן, בחללים בהם יש תחלופה גבוהה של אנשים, כמו צימרים ומקומות אירוח. הצורך המינימלי בתחזוקה שוטפת של הדק ובחידוש המראה, יאפשר לכם לארח אנשים לאורך שנים, בסביבה נעימה ומזמינה. תוך מינימום השקעה כלכלית.

איך להתאים את הדק לעיצוב החלל?

שאלת השאלות בתהליך הבחירה וההתאמה של דקים היא איך לבחור את העיצוב. יש כל כך הרבה דוגמאות ואפשרויות, וכל כך הרבה צרכים ודרישות שעומדים לנגד העיניים שלכם. מחד, חשוב לכם ליצור את המראה הטבעי ביותר לנכס שלכם. ומאידך, המרקם והמראה של הדק הסינטטי, שונים במקצת מהמרקם של עץ רגיל. כך שלא כדאי לצפות למוצר עץ מקורי. כמו כן, לצד העיצוב אתם צריכים לחשוב גם על הממדים. התאמת הדק לחלל היא תולדה של בחינת המידות המדויקות ויצירתן של קורות דק בדיוק בגדלים שלכם. מה שאומר שרק אנשי מקצוע מיומנים יכולים לבצע את תהליך המדידה וההתקנה של הקורות.

מה הוא התקציב שאתם מפנים לתהליך?

כדי להבטיח שאתם מרוצים מהרכישה וההתקנה של דק סינטטי, צריך לקבוע גם את התקציב. יש מערכות מאוד יוקרתיות, בעיצוב וייצור אישי, שיכולות לשרת כל חלל. ובהנחה שאין לכם מגבלת תקציב, אלו יהיו בחירות מתאימות. בה בעת, יש מערכות צנועות יותר, שלא נופלות ברמת האיכות ומאפשרות לכם לנצל את היתרונות של דק איכותי. אתם רק צריכים להגדיר את התקציב ולצאת לתהליך החיפוש בליווי אנשי המקצוע.