ראשי » טיפים » פרגולה מאלומיניום או פרגולה מעץ?- לא מה שחשבתם

פרגולה מאלומיניום או פרגולה מעץ?- לא מה שחשבתם

התכנון של חלל חיצוני דורש חשיבה גם על פתרונות הצללה. בוודאי במדינה כל כך חמה כמו מדינת ישראל. זאת אומרת שהיא אחת מהשאלות המרכזיות שאתם צריכים לקבל עליהם תשובה היא רכישת פרגולה. היום יש אפשרות לרכוש פרגולה מאלומיניום או פרגולה עץ. אבל כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות. בה קטלוגים מציגים פתרונות מגוונים. המצב יכול להיות מאוד מבלבל. אז איזו פרגולה יותר טובה? פרגולה אלומיניום או עץ?

מה הם היתרונות המרכזיים של פרגולה מאלומיניום?

הרכישה של פרגולה אלומיניום, היא הרכישה הנפוצה ביותר כיום בישראל. כמעט כל הלקוחות אשר מעוניינים לרכוש פרגולה, רואים בפרגולה אלומיניום את המוצר האופטימלי לצרכים שלהם. יש המון יתרונות לבחירה בפרגולה אלומיניום. אבל במידה מסוימת האלמנט המרכזי הוא האיזון שבין עלות לבין תועלת. כאשר העלויות של פרגולה אלומיניום נעות בין 400 ל-500 שקלים למטר רבוע. וכאשר יש לכם אפשרות לייצר פתרונות הצללה מקיפים ונרחבים. ברור לכל שזו היא בחירה הרבה יותר אינסטינקטיבית. זאת כמובן, מבלי לשכוח את העמידות של פרגולה אלומיניום לאורך השנים. ואת פעילות התחזוקה המינימליות שאתם צריכים לבצע אל מול פרגולה עץ.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

למה כדאי לרכוש פרגולות אלומיניום?

האיזון בין עלות מול תועלת ברכישת פרגולה אלומיניום, הוא חשוב מאוד. ועדיין, יש עוד שלושה יתרונות מרכזיים שצריך להסתכל עליהם בתהליך הבחירה:

  1. הבטיחות –  במיוחד בסביבה עם ילדים צעירים, חייבים לרכוש פרגולה היא הציבה, חזקה ואיתנה. השילוב שבין אלומיניום קל משקל לבין מערכת חיבורים חזקה ועוצמתית. כמו גם יכולת התקנה איכותית. כל אלו מאפשרים לכם להחזיק מוצר יציב ובטוח, גם כאשר הילדים רצים ומשתוללים בחצר.
  2. התקנה מותאמת לחלל הפנים –  אפשר לתלות פרגולות אלומיניום מהקיר. או לבצע התקנה של פרגולה שעומדת על 4 רגליים. הכל תלוי בעיצוב של חלל החצר שלכם. כמו גם בשימוש שאתם עתידים לעשות בסביבה. לא משנה איזה סגנון של פרגולה אתם רוצים לקנות, היציבות והעמידות לא משתנות מה שנותן לכם את הביטחון בבחירה הנכונה.
  3. עיצוב שמשתלב עם המראה הכללי – היתרון של פרגולה אלומיניום הוא בעיקר בכל מה שקשור למראה החיצוני. אפשר לעשות שימוש בחומרים חזקים, אבל להבטיח שהעיצוב יתאים למראה הכללי. במקביל, אלומיניום הוא חומר עמיד בפני נזקי מזג האוויר. כלומר לאורך זמן העיצוב שבחרתם, כולל טקסטורות, ישמרו במלואם. עיצוב פרגולה לפרטים קטנים היא השקעה לטווח הארוך, וגם החלטה של מחייבת אתכם להיות מאוד מדויקים בדרישות.

פרגולה עץ – מוצר טוב, אבל לא מצוין

אומנם פרגולה עץ היא המוצר הראשוני בתחום ההצללה. היא שירתה משפחות ואנשים במשך שנים ארוכות ונתנה פתרונות הצללה יחסית טובים. ועדיין, מדובר על מוצר מתכלה, חצוף לפי השמש ומזג האוויר. עם קושי לייצר יציבות ובטיחות לאורך שנים ארוכות. גם אם בחרתם להשקיע כספים ולרכוש את איכותי מאוד, לאורך השנים יהיה צורך לבצע פעולות תחזוקה יקרות ומאסיבות. ולא, מצבו של העץ יתדרדר והחוויה של המוצר שלכם תלך ותהיה פחות אטרקטיבית. כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה, פרגולה עץ הוא מוצר טוב. כזה שאפשר לעשות בשימוש. אבל לא מצוין. לא מוצר שאתם רוצים לשלב בבית עם מראה חיצוני מודרני ומוקפד. אלא מוצר שאתם פשוט יכולים לעשות בו שימוש. אם כבר אתם משקיעים כל כך הרבה כספים בעיצוב נכס חדש, אין טעם להתפשר על פרטים כל כך קריטיים למראה החיצוני של הבית.