ראשי » טיפים » כספת איכותית – שומרים על בטיחות בית העסק והבית

כספת איכותית – שומרים על בטיחות בית העסק והבית

עסקים רבים משקיעים רבות בפיתוח העסק והשקתו, במציאת תמריצים ובשיווק, אך בכול הנוגע לשמירה על הקיים, הם נשארים הרחק מאחור. מדוע? לרוב הם לא חושבים שהעסק שלהם מעניין נוכלים ולרוב הם פשוט סומכים על המזל. פה המקום לציין שגם אם לא מדובר בבית עסק גדול שפיתח נוסחה ייחודית ששווה זהב, עדיין חשוב לשמור על העסק. בין אם בפן הפיזי עם כספת או בפן הטכנולוגי עם חומת אש. גם אם לא חוששים מריגול תעשייתי, היו בטוחים שעדיין ניתן לגנוב מבית העסק כסף או לחלופין מוצרים. עדיין ניתן לגלות שעובד כזה או אחר אינו עושה את תפקידו כראוי. עדיין ניתן לגלות שאנשים בעלי אינטרסים מגוונים (למשל עובדים זועמים) פוגעים בבית העסק. אז כדי שלא תגיעו לדיווחים של אתרי חדשות שונים, ואם גם אתם מבקשים לשמור על התנהלות מקצועית שבה שומרים על הקיים. מוזמנים להכיר מספר כלים חשובים שכל בית עסק שחושב קדימה צריך לקחת בחשבון:

כספת כאמצעי אבטחה בסיסי

קיימים מספר אמצעי אבטחה שכל בית עסק צריך לשקול לרכוש. פה נציין שמוטב לרכוש כספת איכותית שניתן להסוות ולפתוח באמצעות קוד אישי. כך שאם יש בבית העסק מזומנים, מסמכים חשובים או אבטיפוס של סטרטאפ חדש. אפשר להיות רגועים עם ידיעה שהם נשארים מבוטחים. בנוסף, רצוי לרכוש מצלמת אבטחה, כאשר ניתן לבחור בין מצלמה שמאפשרת הסוואה לבין מצלמה שנראית למרחוק (מאוד תלוי האם מחפשים לייצר הרתעה או מעקב). אפילו ניתן לבחור מצלמה שמצלמת במעגל סגור, שמאפשרת הקלטת קולית וכדומה. מה עוד? ייתכן ושווה להוסיף לבית העסק אזעקה לצד חיווי למוקד אבטחה, חיישני תנועה וכדומה.

כספת
בתמונה: כספות המתאימות לבית העסק לפי דרישות ותו תקן
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

כספת וירטואלית - כלי אבטחה וירטואליים

לצד אמצעי אבטחה פיזיים שמאפשרים הגנה, מעקב והרתעה, גם יש כמה כלים וירטואליים מאוד חשובים שרצוי להוסיף למשוואה. כמו מה? עברו על הרשימה הבאה:

אנטי וירוס – ראשית חשוב ביותר להשקיע באנטי וירוס איכותי ובעל רישיון. מדובר במערכת שמנוהלת דרך שרת ושמאפשרת לקבוע את רמת האבטחה. באופן שכזה ניתן להיות בטוחים שלא תתאפשר גישה למידע חשוב או רגיש. פה נציין שכל מחשב שנוגע לבית העסק בהחלט צריך להכיל אנטי וירוס.

אנטי ספאם – כל עסק עובד עם מיילים וכידוע מיילים עשויים להוות נקודת תורפה. אי לכך חשוב ביותר להציב מסנן הודעות – אנטי ספאם.

חומת אש – חומת אש איכותית ושאינה מגיעה כתוספת סטנדרטית על גבי המחשב, מעניקה קו הגנה נוסף וחשוב. היא מאפשרת לנטר כל פעילות ברשת המשרדית ואף לשלוט על כל משתמש.

דגשים חשובים

בין אם עומדים להתקין מצלמה במעגל סגור ובין אם עומדים להתקין מערכת אנטי ספאם, חשוב לדעת כיצד מקבלים החלטה. אז מה צריך לבדוק טרם סוגרים עסקה? ראשית שבית העסק שממנו רוכשים יודע להציע מבחר גדול, כך שאם רוכשים כספת, ניתן לבחור את הסוג המתאים ביותר בהתאם לצורך. כמו כן, רצוי לוודא שבית העסק שמוכר את המוצר הרצוי מעניק שירותים משלימים, כגון שירותי ייעוץ, שירותי התקנה ואף תפעול בעיות בשוטף ובאופן מהיר. לבסוף נציין שכדי לאבטח כראוי את בית העסק חשוב להבין מה נחוץ ומה רצוי, ועל כן מומלץ לפנות אל בית עסק שמתמחה בתחום, ולו כדי ליהנות מהתאמת פתרונות ברמה גבוהה. בהצלחה!