ראשי » טכנולוגיה » Wix – יוניקורן שלא מפסיק

Wix – יוניקורן שלא מפסיק

לא קשה למנות רשימה ארוכה שישנה בכל ערב במהדורת חדשות של צרות שנוגעות באופן ישיר לקורונה. אך מנגד מרתק מדי פעם למצוא שגם בתקופות קשות יש חברות שצומחות לגבהים חדשים, ולא על גבם של אנשים אלא לצדם. כזו היא חברת WIX. חברה שסייעה רבות בתקופה זו לאינספור עסקים בזכות הפלטפורמה שלה. לעסקים שביקשו להמשיך לקיים את העסק מחוץ להגבלות הסגר וללא המועקה שנוגעת לתשלומי ארנונה ומשכורות. וכל זאת בזכות היכולת להקים אתר עסקי באופן מהיר ומקצועי.

Turned on Imac Beside Macbook on Table. Photo by Pixabay from Pexels

WIX- חברה של תעוזה אמונה והצלחה

קשה למצוא כיום אנשים שלא שמעו על החברה. אך למען הסדר הטוב נציין שמדובר בחברה שמציעה פלטפורמה נוחה לבניית אתרים. באופן שכזה עסקים רבים זוכים לצד עלות שולית להקים אתר שנראה איכותי ושמתפקד כהלכה וללא ידע מקדים בתכנות.

פה מעניין לציין שלצד העובדה שלאורך שנים החברה הובילה בתחום בניית האתרים. בחודשים האחרונים היא זכתה לצמיחה משמעותית. כך שאין זה יהיה מוגזם לומר שכיום היא נחשבת לחברה השלישית בארץ בגודלה. שנעבור למספרים? כיום החברה שווה לא פחות מ 15 מיליארד דולר ואילו שני הבעלים שלה שווים ביחד כ700 מיליון דולר.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

זיהוי פעולה וקליעה למטרה

בזמן שהחברה בחרה משרדים חדשים להשכרה שאמורים לספק עבודה כחול לבן ללמעלה מ-3,000 עובדים, נחזור לסיפור שהתחיל את הכול. כמו כל עסק איכותי, כך גם העסק הזה התחיל כמעט במקרה. מתוך צורך של שלושה אנשים שניסו להרים אתר וגילו שההתנהלות מסורבלת ובעיקר יקרה. הזיהוי הוליד רצון לנסות ליצור פלטפורמה שתעניק מענה אינטואיטיבי לשימוש. פתרון שמאפשר לכל אחד להקים אתר איכותי בזול ובמהירות, גם אם אין שום ידע בתכנות.

היכולת לוותר על אקזיט

מעניין לציין שאם על האתר הראשון בעלי חברת וויקס הסכימו לקבל 9.99 ש"ח, כיום הם הגיעו למצב שבו הם מסרבים לעשות אקזיט על סך מיליארד דולר. מאין נבע הסירוב? מהאמונה שהעשייה של החברה מייצרת שינוי מהותי וחשוב עבור רבים. לאחר הסירוב החברה הונפקה בבורסה בניו יורק ובעיקר שימרה גאווה לאומית, המשיכה לשבת בארץ ולייצר אינספור מקומות עבודה.

חלום - להיות אחד מעובדי החברה

ראוי לציין שחברת וויקס נוהגת לחשוב מחוץ לקופסה גם כשלא מדובר בבניית אתרים. עובדי החברה נהנים מתנאים מיוחדים ומפרגנים. האווירה במשרדי וויקס מאוד דינאמית, חופשית ויצירתית. העובדים אינם נדרשים להתייצב ל-8 ליום העבודה ולמהר לסיים את הפסקה הצהריים, אלא עובדי החברה זוכים להתחיל אם היום בשעה 10 ובמקום להתחיל עם ערימת משימות, הם מוזמנים לעצור לשתות בירה קרה. בתמורה העובדים עושים את העבודה ואף נותנים מעל ומעבר בחזרה.

שאלות ותשובות

מה זה WIX?

פלטפורמת WIX הינה פלטפורמה בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית לעיצוב ובניית אתרי אינטרנט אונליין ללא שום ידע מקצועי. מערכת וויקס נבנתה עם המון ידע וחוכמה בשביל שהמערכת תהיה נגישה לכל מי שרוצה לעצב אתר לבד, בקלות וללא שום קוד או תכנות. בעלי עסקים רבים בוחרים לעצב אתר לבד ולא לקחת מעצב, המערכת אכן קלה לשימוש אבל למי שאין מושג בשיווק ובניית אתרים הסיכוי שהאתר יצליח הוא מאוד נמוך.

קצת מידע על חברת וויקס.קום ("WIX.com")

וויקס.קום בע"מ (בלועזית: Wix.com Ltd.נכתב גם ויקס) היא חברה ישראלית שמפתחת פלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט. הפלטפורמה מאפשרת למשתמש לבנות אתר אינטרנט ללא עלות וללא צורך בידע קודם בתחומים כמו קידוד או עיצוב אתרים. ויקס נוסדה בשנת 2006 בישראל. היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בנאסד"ק, ושווי השוק שלה יולי 2020 היה 14.7 מיליארד דולר.

היתרונות של אתר בוויקס (WIX)

אנחנו מצאנו הרבה יותר יתרונות מאשר חסרונות בתחום של בניית אתר Wix תדמיתי לעסקים, בגדול נאמר שאתר "WIX" מתאים לכל עסק, גם לאתרים מאוד גדולים ומאוד מורכבים יש פתרונות דרך WIX.

האם כדאי לבנות בכלל אתר ב WIX?

צריך להקדיש מחשבה לפני בניית כל אתר ולא משנה באיזו פלטפורמה הוא יהיה, ניתן לכם כמה נקודות שיעזרו לכם להחליט אם "WIX" היא המערכת שמתאימה לכם.